Nadruki na odzież cieszą się tak dużą popularnością, że większość z nas posiada co najmniej jedno takie ubranie. Przeróżne wersje takiej odzieży na dużą skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Właściwie wykonane nadruki podkreślają prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.
Sitodruk Kraków – czym powinien charakteryzować się dobrze wykonany nadruk firmowy?
- wyraziste, głębokie kolory
Nawet całkowity laik jest w stanie szybko rozpoznać nadruki, których jakość pozostawia wiele do życzenia. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają nieatrakcyjną, spłowiałą barwę. Oczywiście, czasem ten efekt może być pożądany i wtedy nie jest to ani błąd, ani rezultat nieprawidłowego wykonania usługi. Jeśli jednak projekt zakładał żywe, intensywne barwy, a koszulki z firmowym nadrukiem wyglądają smutno i nieatrakcyjnie, firma odpowiedzialna za to zadanie nie zrealizowała zaleceń klienta. Rzetelni usługodawcy wiedzą, jak dobrać metodę, żeby rezultat wyglądał dokładnie tak, jak oczekiwał klient.
- nieprecyzyjne wykonanie detali
Tutaj sytuacja się powtarza, bo w niektórych projektach uwzględnia się rozmycia i inne efekty. Niestety nierzadko zdarza się, że na nadruku nie widać detali, chociaż miał on dokładnie oddawać takie szczegóły jak nazwa firmy, logo czy inne elementy grafiki.
- odporność na działania pielęgnacyjne
Odzież z własnym firmowym nadrukiem powinny jak najdłużej prezentować się atrakcyjnie. Nadruk firmowy wykonany w przestarzałej technologii po pewnym czasie będzie wyglądał jak podniszczona grafika. Takie ubranie nie spełni więc pokładanych w nim nadziei. Rozwiązania, proponowane przez BHP KQS z Krakowa, stworzone zostały z użyciem nowoczesnych technologii. W efekcie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się świetnie prezentującym się ubraniami pracowniczym lub gadżetami reklamowymi.
Zalety nadruków na odzież, czyli z czego wynika popularność tego rozwiązania
Główną zaletą odzieży z nadrukiem jest to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo może więc samodzielnie określić, co ma przedstawiać nadruk. Taki spersonalizowany przekaz może świetnie sprawdzać się w celach marketingowych. Rozwiązanie cieszy się tak dużą popularnością również ze względu na swoją uniwersalność. Sprawdzą się m.in. podczas takich wydarzeń, jak targi czy konferencje, wzmacniając rozpoznawalność naszej marki. Aby móc cieszyć się w pełni wartościowym produktem, warto wybierać usługodawców, którzy oferują kilka technologii nanoszenia nadruku.
KOMENTARZE